چرا آجر نسوز بسیار پرکاربرد است ؟

taj
aparatinstagramtwiterfacebook
۱۴۰۰/۹/۱۳ شنبه
(2)
(0)

چرا آجر نسوز بسیار پرکاربرد است ؟

چرا آجر نسوز بسیار پرکاربرد است ؟
♦ کاربرد و مزایای آجر :
آجر به عنوان یک عنصر زیبا و قابل انعطاف در دستان مهندسان معمار موجب خلق آثاری زیبا و ماندگار در هر معماری نشده و روح اصالت در زندگی در را به ساختمان امروزی میدهد. محصولات کارخانه آجر نما نسوز آذرشین در اصفهان با بهره گیری از تنوع زیاد حس نوستالژی را در بیننده ایجاد مینماید.
♦ مزایای آجر :
  1. عایق حرارتی و صوتی
  2. رنگ های طبیعی و غیر قابل تغییر در برابر اشعه خورشید
  3. تولید سایزهای دلخواه
  4. قیمت مناسب
  5. تنوع رنگ
  6. استحکام بالا و مقاوم در برابر سایش
  7. جذب آب مناسب جهت چسبندگی بین آجر و ملات
  8. نصب و اجرای آسان
  9. قابل استفاده در نماهای خارجی و دکوراسیون داخلی

 

اغلب آجرها حاصل ترکیب خاک های معدنی هستند و هیچ رنگ مصنوعی و اضافه ای به‌ آنها افزوده نمیشود. بنابراین تنوع رنگ‌ آنها جزو ذات آجر و طبیعی است. به همین علت با گذشت زمان رنگ آجرها به ویژه آجرهای نسوز ثابت بوده و بر اثر عواملی چون تابش مستقیم و شدید خورشید یا شرایط جوی، تغییرات دما و ... تغییری نمی‌کند.
آجرهایی که برای طراحی دیوارهای داخلی استفاده میشود، به نسبت آجرهای مورد نیار برای نمای خارجی خانه از مواد ارزان تری تولید میشوند. زیرا لزومی به مقاوم سازی این آجرها در برابر شرایط جوی و تغییرات دمایی شدید نیست. این موضوع روی قیمت نهایی این آجرها تاثیر داشته و‌ آنها ارزان تر کرده است. بنابراین از نظر اقتصادی استفاده از این آجرها مقرون به صرفه تر هستند.

 

با توجه به مزایای نام برده شده این مقاله، میتوان متوجه شد که آجر نسوز نه تنها از لحاظ مقاومت و طولانی تر کردن عمر ساختمان شما موثر است، بلکه اگر از محصولات تولید شده کارخانجاتی از جمله مجموعه آذرشین کد رنگ و تنوع طرح آجرهای آن زیبایی ساختمان شما را تضمین میکند، استفاده کنید، میتوانید در نوع خود مدرن ترین و بهترین معماری را به بدنه ساختمان خود هدیه دهید.
مجموعه آذرشین با بیش از 40 سال سابقه در زمینه تولید انواع آجر نسوز، سفال، لفتون، سنتی و دکوراتیو توانسته است یکی از با کیفیت ترین آجرها را تولید و روانه بازار کند.
این مجموعه با تنوع رنگ، سایزهای مختلف و کیفیت بالا در بهترین و وسیع ترین فرآیند تولید و فروش در کشور، دارا بودن نمایندگی متعدد در تمام نقاط کشور با بهترین متریال موجود در سطح بین الملل است.
آذرشین با همت و سرمایه گذاری برای رشد و بالندگی به صنعت آجر ایران وارد و قابلیت رقابت با بهترین برندهای موجود و داشتن بیش از 78 درصد رضایت مشتری همچنین تضمین محصولات و قیمت با بهترین و دقیق ترین کنترل کیفی طی چهار مرحله با ضمانت معتبر است.
 
instagram
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
menusearch
azarshinbrick.com
با ما در تماس باشید
در کمترین زمان پاسخگوی شما هستیم