دکوراسیون داخلی منزل با آجر دکوراتیو داخلی

taj
aparatinstagramtwiterfacebook
۱۴۰۲/۹/۲۰ دوشنبه
(1)
(0)

دکوراسیون داخلی منزل با آجر دکوراتیو داخلی

دکوراسیون داخلی منزل با آجر دکوراتیو داخلی

دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو داخلی

برای ساخت ساختمان ها یکی از قدیمی ترین مواد و متریال آجر است. آجر طیف گسترده ی دارد که از مشکی شروع می‌شود و کرم روشن را در برمی گیرد.(حتی قابلیت رنگ آمیزی با انواع رنگ ساختمانی را دارند.) در دنیای مدرن امروز در ساخت و نمای ساختمان از آجر دکوراتیو استفاده ی فراوانی می‌کنند. آجر از جمله متریال هایی است که قدمت طولانی دارد و عمر بالا ی آن اصلی ترین و مهم ترین خصوصیتش است. و به دلیل تنوع رنگی بالا به راحتی با هر رنگ یا متریالی ست می‌شوند. با بررسی طرح ها وتکسچرهای مختلف می‌توان سبک مناسب برای فضای داخلی منزل را انتخاب کرد.

فضاهای که می‌توان با آجر دکوراتیو و هلندی طراحی کرد عبارتند از:

استفاده از آجر برای طراحی نمای رستوران

در زمان طراحی رستوران باید مدنظر داشته باشد که فضای رستوران کاربردی است. زیرا ساختار سنتی و یا مدرن رستوران می‌تواند تا حد زیادی بر انتخاب های کاربران تاثیر داشته باشد. انتخاب رنگ نیز عنصر مهمی است که توجه به آن الزامی است. کاربران نمی‌توانند در چیدمان یک رستوران سنتی از رنگ های خاصی مانند طوسی استفاده کنند. بی توجهی به این موارد می‌تواند علاوه بر نداشتن اثر مناسب روانی در جلب رضایت مشتری حتی سبب دلزدگی آنها شود.

 

آجر دکوراتیو در نمای داخلی منزل

دلایل زیبایی آجر دکوراتیو که آن را برای مصارف گوناگون در نمای داخلی و خارجی بنا مناسب کرده است.

فواید کاربردی آجربرای دکوراسیون داخلی عبارتند از:

  • مقاوم در برابر گرما
  • مقاوم در برابر رطوبت و شوره
  • از لحاظ اقتصادی بسیار با صرفه است
  • از لحاظ ایمنی کاربرد فراوان دارد به دلیل جذب بالای سیمان و ملات

کاربرد آجر دکوراتیو در آشپزخانه

آجر دکوراتیو داخلی بر روی دیوار، شومینه

آجردکوراتیو به دلیل تنوع رنگی و قابل شستشو بودن در آشپزخانه ازقبیل دیواره بین کابینت ها بسیار کاربرد دارد.شومینه را می‌توان جزء محصولات گرمازای سنتی و کلاسیک قرار داد که فضای سنتی به اتاق نشیمن می‌دهد. تمرکز روی تزیین داخل شومینه قرار داده می‌شود در شرایطی که دیواره های بالا و کناری شومینه نیز نقش اساسی در دیزاین آن بازی می‌کنند.

 

عکس آشپزخانه

 

کاربرد آجر نما دکوراتیو در پذیرایی

برای انتخاب رنگ و مدل آجر حتما با طراح مشورت کنید که بهترین مدل را داشته باشید. آجر نما در پذیرایی و سالن اصلی ساختمان صمیمیت خاصی به محیط می‌بخشد. آجر دکوراتیو به طراحان این اجازه را می‌دهد به سادگی فضای سنتی و مدرن مناسب نیاز مخاطب ایجاد کنند.

 

آجر نما دکوراتیو برای کف فرش

علاوه بر دیوار می‌توان از آجر دکوراتیو در کف سالن هم استفاده نمود.دکوراسیون داخلی علاوه بردیوار شامل کف هم می‌شود. استفاده از آجر در کف محیطی لذت بخش خلق می‌کند.استفاده از آجر نما دکوراتیو به عنوان کف فرش اگر با محیط اطراف و نورپردازی هماهنگ باشد، می‌تواند فضایی دوست داشتنی را ایجاد کند. برای اتاق‌ با دیوار تیره رنگ، کار شدن آجر رنگ روشن هارمونی دارد.

 

آجر نما دکوراتیو در سقف

در گذشته سقف های نمای آجر، اغلب بصورت طاق ضربی کار می‌شدند. اجرای آجر نما دکوراتیو در دکوراسیون داخلی برای پوشش سقف، کار چندان ساده ای نیست و دقت بالا و استاد کار متخصص میخواهد.اما در ساختمان های مدرن کمتر از سقف های آجری استفاده می‌شود.

 

کاربرد آجر نما دکوراتیو در نمای راه پله

دیوار راه پله با نمای آجری باید با محیط هماهنگی داشته باشند. وحالت تم خاص، کلاسیک و یه دکور بااصالت و روحبخش برای ساکنین به ارمغان بیاورد.

 

دکوراسیون داخلی راه پله با آجر

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
menusearch
azarshinbrick.com
با ما در تماس باشید
در کمترین زمان پاسخگوی شما هستیم