دکوراسیون داخلی با رنگ 2024

taj
aparatinstagramtwiterfacebook
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ شنبه
(1)
(0)

دکوراسیون داخلی با رنگ 2024

دکوراسیون داخلی با رنگ 2024

هر ساله موسسه پنتون وظیفه معرفی رنگ سال جدید را دارد. فعالیت اصلی آن در حوزه تولید رنگ و نامگذاری رنگ های مختلف است، بیش از 20 سال است که با شروع سال نو، یک رنگ خاص را به عنوان رنگ سال معرفی می‌کند. تیم تحقیقاتی این موسسه برای انتخاب رنگ سال زمان بسیاری صرف می‌کنند. زیرا این رنگ با در نظر گرفتن فاکتورهای متعددی مانند شرایط اجتماعی، اقتصادی، سلامت و حتی سیاست، انتخاب می‌شود.

رنگ سال 2024

رنگ سال 2024 رنگ هلویی مخملی و ملایم است. ترکیب رنگ هلو ترکیبی است از صورتی و نارنجی، در تاریخ 7 دسامبر رنگ سال 2024 اعلام این رنگ با الهام گرفتن از کلماتی نظیر ملایم، مخملی، معاصر و پرورش دهنده ایجاد شده است. پیام رنگ سال 2024 پیامی مبنی بر اهمیت سلامت و تندرستی برای ذهن، بدن و روح را به مخاطب خود یادآوری کنند. بخش مهمی از یک زندگی خوب و کامل به داشتن سلامتی، استقامت، قدرت و لذت بردن وابسته است. در دنیایی که همه به پول و دستاوردهای مادی تاکید می‌کنند، لازم است که به پرورش و درون خود بیشتر توجه کنیم.

برای ست کردن با رنگ سال 2024 باید از رنگ های مکمل، خنثی استفاده کرد تا بهترین نتیجه را داشته باشد.در ادامه به اصول و نوع رنگ‌هایی که می‌توانید در کنار نارنجی هلویی به کار بگیرید؛

ست کردن نارنجی هلویی با رنگ‌های مکمل

رنگ های که در چرخه رنگ مقابل یکدیگر قرار گرفته را رنگ های مکمل می‌گویند. برای ست کردن رنگ هلویی از رنگ های آبی، بنفش و سبز برای ایجاد یک ترکیب چشم‌نواز استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های مکمل، به ایجاد تناسب و هماهنگی کمک بسیاری می‌کند. تنها کافیست به حفظ تعادل آن توجه کنید؛ تضاد و کنتراست در رنگ‌های مکمل جلوه‌ی دلخواه شما را به وجود می‌آورد.

ست کردن رنگ های مشابه با رنگ سال 2024

استفاده از رنگ های مشابه در کنار یگدیگر است. یکی دیگر از روش های ایجاد هماهنگی و یا همان ست کردن است. در واقع رنگ های که در چرخه و پالت رنگی در کنار هم قرار می‌گیرند. را رنگ های مشابه می‌نامند. رنگ نارنجی هلویی با رنگ‌های مشابه نارنجی، زرد و قرمز ترکیبات جذابی ایجاد می‌کند. ترکیب این رنگ‌ها با یگدیگر یک هارمونی و همانگی خاصی ایجاد می‌کند که می‌توان از آن برای ایجاد بافت در استایل و یا دکوراسیون بهره گرفت.

 

استفاده از رنگ های خنثی در کنار نارنجی هلویی

قرارگیری رنگ های خنثی با رنگ سال ۲۰۲۴ در دکوراسیون داخلی، یکی از بهترین انتخاب‌ها است؛ این ترکیب رنگی می‌توانید در انواع سبک دکوراسیون داخلی استفاده کنید. رنگ های خنثی در مرکز چرخه‌ی رنگی،قرار دارند؛ به این معنا که می‌توان آن‌ها را با همه‌ی رنگ ها ست کرد. رنگ نارنجی هلویی با رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی، خاکستری و کرم ترکیبات شیک و کلاسیکی ایجاد می‌کند.

 

نحوه استفاده از رنگ سال در دکوراسیون داخلی

همه ی ما می‌دانیم که رنگ‌ها نقش مهمی را در دکوراسیون داخلی ایفا می‌کنند. به طوری که شما تنها با عوض کردن رنگ المان و وسایل خانه خود می‌توانید سبک جدیدی از دکوراسیون داخلی را داشته باشید. با رنگ‌ها می‌توانید دکوراسیون فعلی خود را تازگی ببخشید و یا سبک دیگری از دکوراسیون را پیاده کنید. اگر از آن دسته افراد طرفدار مد هستید؛ که با توجه به رنگ سال دکوراسیون خود را عوض می‌کنید؛ امسال دکوراسیون زیبایی در انتظار شما است. رنگ هلویی مخملی می‌تواند در سبک‌های مختلفی از دکوراسیون داخلی استفاده شود و مختص به دکوراسیون خاصی نیست.

استفاده از رنگ سال 2024 برای دیوارها

یکی از بهترین راه های استفاده از رنگ سال در دکوراسیون داخلی، استفاده از آن برای رنگ آمیزی دیوارها است. برای ایجاد تعادل، آرامش، گرما وصمیمیت در محیط از دیوار های رگ هلویی استفاده می‌شود.شما می‌توانید از این رنگ برای ایجاد نقاط کانونی در دکوراسیون خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید یکی از دیوارها را به رنگ هلویی مخملی و دیوارهای دیگر را به رنگ های مکمل مثل آبی و یا رنگ های خنثی در آورید. این کار می‌تواند به تعادل در محیط نیز کمک کند. چرا که رنگ آمیزی تمام دیوارها به رنگ هلویی مخملی می‌تواند باعث دلزدگی و خستگی از فضا شود.

 

انتخاب مبلمان و پرده‌ها به رنگ هلویی مخملی

انتخاب مبلمان، پرده، کوسن و سایر لوازم جانبی به رنگ هلویی می‌تواند درست ترین نحو استفاده از رنگ سال 2024 باشد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید فضای بیشتری را توسط این رنگ بپوشانید؛ مبلمان و پرده های خود را به رنگ هلویی مخملی عوض کنید. اما اگر می‌خواهید، تنها با وسایل کوچک تری بخش از گرمای این رنگ را در خانه خود داشته باشید؛      

                   

دکوراسیون اتاق خواب با رنگ سال 2024

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب رنگ امسال است به دلیل صمیمیت و گرمای که دارد. رنگ هلویی مخملی با ایجاد احساس آرامش، می‌تواند رنگ انتخابی بسیاری از المان های یک اتاق خواب باشد.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
menusearch
azarshinbrick.com
با ما در تماس باشید
در کمترین زمان پاسخگوی شما هستیم